Unan maailmaa

Blogi, jossa kerron Belgianpaimenkoira Malinoisin elämästä

tiistai 28. helmikuuta 2012

Tiistai, 28. Helmikuuta 2012

Oho, onpas mennyt monta päivää, etten ole kirjoitellut tänne mitään :/
Olen ollut niin kiireinen ja väsynyt. Una on ollut mukanani työharjoittelussa ja onkin jo oikein hyvin sopeutunut koirahoitolan ääniin ja meteliin. Viikonloppuna mulla oli 10-viikkoinen saksanpaimenkoiran pentu hoidossa ja pikku pentusilla oli kovasti seuraa ja leikkikaveria toisistaan :)
Joka ruoalla olemme ainakin jonkun pienen harjoituksen tehneet, välillä tottista, välillä pelkkää vauhtitreeniä, välillä etsintää, välillä taas katsekontaktia.
Eräänä päivänä otin pennun ja ruoan mukaan kaupungille mennessäni, olin menossa sisareni kanssa huoltoasemalle syömään/kahville. Siellä sitten odotellessani tein Unan kanssa tottistreenin siinä huoltoaseman parkkipaikalla. Sisareni ajoi autonsa siihen lähelle, nousi autostaan, kyykistyi ja kutsui Unaa moneen kertaan, tuloksetta. Una ei katsettaan edes kääntänyt siskoni suuntaan :) On mennyt siis opit perille :) Hieno pentu, se ei häiriinny enää juuri mistään :)
Huomenna mulla on vapaapäivä, koitanpa, jos ehtisin taas kuvaamaan meidän treeniä.
Una on jo 13-viikkoinen!!!! Mihin nää viikot oikein menee?
Karvaakin siitä lähtee, vaihtanee pentuturkkiaan pois...yhyy, mun wauwwa....  :) Ihanan lutuinen se on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti